جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, :: 9:47 ::  نويسنده : مسعود

 

 

 

افسوس مي خورم ....چرا؟چرا با رفتن تو.............

بهار مي آيد ؟...آمدي در سرماي زمستان... به سردي زمستان بودي.....

به غم انگيزي  شبهاي تنهايي.....  به خشکي برف  ...مي روي..... بهار مي ايد ...

به نظر معامله خوبي  است....اميد ان دارم بهار گلي بر چهره ات بنشاند ...

چه اميد مبهمي...گردش روزگار خطا ندارد ....زمستان هيچ گاه بهار را نمي بيند...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مبینا
ساعت19:36---25 شهريور 1392
برایم تعریف کن یف هرگز فراموش نشدن چه حسی دارد؟
تو که هر لحظه در خاطر منی


مطهره
ساعت17:00---23 شهريور 1392
سلام
حالا نمیشه با چراغ دل اومد من فانوس ندارم
مرسی به خاطر نظرت وب تو هم خیلی قشنگ بود
لینکیدمت منو با عنوان ترنم باران بلینک


sadaf
ساعت10:38---23 شهريور 1392
سلام ممنون نظرلطفتونه وبلاگ شمام زیباست منو با نام حقیقت عشق لینک کنین وبهم خبر بدین بازهم سر بزنین متنظر حضور گرم همراه با نظراتتون هستم

صادق لیدر
ساعت12:10---22 شهريور 1392
غم رو وللش.شاد باش.

HOSEIN
ساعت10:20---22 شهريور 1392
سلام خوبی؟وب جالبی داری أ مطالبش خوشم اومد!خوشحال میشم ب وبم سربزنی اگه باتبادل لینک موافق بودی بم خبر بده!
نظریادت نره!


محمدرضا gh
ساعت10:02---22 شهريور 1392
سلام دوست عزیز.وبلاگ قشنگی داری ممنون میشم به منم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سکوت سرشار از سخنان ناگفته است. از حرکات ناکرده، اعتراف به عشق های نهان و شگفتی های بر زبان نیامده، در این سکوت حقیقت ما نهفته است، حقیقت تو و من! به وبلاگ من خوش امدید *********** حکایت من حکایت کسی است که... پرازفریاد بود اما سکوت کرد تا همه ی صداها را بشنود حکایت من حکایت دلی است که پر از امید و وفاست و اما حکایت تو... حکایت تو حکایتیست غریب... امدی... دل بردی... عادت دادی... عاشق کردی... و رفتی.... به همین راحتی
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سکوتم پر از ناگفته هاست . و آدرس masoud1616.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان